niedziela, 14 grudnia 2014

Rodzial 7

*Ten sam dzień*
  Diego
Gdy szliśmy z Fran zobaczyłem Ludmilę z jakimś facetem, przyznam dziwiłem się, nagle Fran powiedziała:
-Diego? A ty w ogóle zerwałeś z tą całą Ludmilą?
-No tak.
-Mi się wydaje, że ty jeszcze ja kochasz, bo gdy widzisz ją z innym mężczyzną wpadasz w wściekłość!
-Niee nie prawda, nie złość się! Zazdrosna!
-Nie Diego, ale mnie to denerwuje.
No pogodziliśmy się. Nawet mi coś się w sercu stało.
-Fran idziemy na lody?
-Okey.
Ślicznotka się tak pięknie uśmiechnęła a po prostu kocham ją. Fran zamówiła lody karmelowe, a ja kakaowe.
Później poszliśmy do kina, Fran chciała iść na film "Dzień dobry, kocham Cię"
Jej się bardzo podobał, i tak minął nam dzień.
*Następny dzień*
Francesca

Nie mogłam usnąć, ciągle myślałam o Diego. Dziś wstęp, stres mnie zżera.
Postanowiłam ubrać się  w to w czym czuję się najlepiej.
Bo i tak tam mnie w co innego ubiorą.
Śniadanie zjadłam całe. Olga nagle podeszła i mówi:
-Francesco? Gdzie ty byłaś.
-Jaa byłam z moim nowym chłopakiem Diego w kinie, a coś się stało? 
-A nic, tylko ciocia się o Ciebie martwi. Idę do pracy, papa.
-Pa!
Zjadłam śniadanie i myślałam, czuję się najlepiej, nigdy tak nie było, po chwili ktoś zapukał do drzwi:
-Kotek hej, idziemy? 
-No hej idziemy.
Diego mnie oczywiście podwiózł.
W szkole, jeszcze zaśpiewaliśmy piosenkę. Bardzo się stresuję. Nauczyciel zaprosił nas do sali przedstawień.
Okazało się, że byliśmy przed ostatni w kolei.
*30 minut później*
Zaśpiewaliśmy, patrzyłam się na Diego . No i ostatni występ, nie było go ponieważ Ludmila z jej partnerem zachorowali. Z niecierpliwością czekałam na wyniki.
Diego poszedł rozmawiać z Leonem a ja z moją kochaną Violą:
-No hej Fran, masz chłopaka, gratuluję!
-Dziękuję, no ale ty z Leonem też parą?
-Takk. 
-No długo się jakoś nie widziałyśmy?
-No wiem, ja z Leonem chodziliśmy do kina.
-A romatyczne.
Przytuliłyśmy się, tak mocno. 


Przyszedł dyrektor szkoły, ja z Diego przytuliliśmy się.
Nauczyciel mówi:
-1 miejsce Dieeegoo i Frnacesca, gratuluję wam.
2 miejsce Leon i Violetta,
-Leon, Diego, Violetta i Fran jedziecie do Madrytu, tam będziecie mieli występ. Jutro o 9.00 jedziemy.
Piszczałyśmy z Violą, i pocałowałyśmy swoich chłopaków.

-Diego, bardzo się cieszę, a ty?
-Też, byliśmy świetni.
-Muszę kochanie się pakować.
-O, a ja to się potem spakuję, idę z Leonem przejechać się motorem.
-No to uważajcie.

Diego poszedł a ja z Violą poszyłśmy się pakować.

*W domu Francescy*
Weszłyśmy do domu, w domu była Olga z swoim chłopakiem.
-Olguś! Ja będę jechać na wycieczkę do Madrytu na tydzień.
-U gratuluję ci kochanie.

Olga poszła zająć się swoim chłopakiem.
W moim pokoju zaczęłam ię pakować z Violką.
-Fran ile masz ubrań!
-No nie przesadzaj.
-Jaa, będziesz mi pożyczać ubrania.
-Nie chyba ty mi.
Wyjęłam moją walizkę, dawno ją używałam.
-Ej masz fajną walizkę.
-A dziękuje.
W tej samej chwili przyszedł mi SMS:
Od:Anonim
"Zabrałaś mi chłopaka, nawet nie wiesz do czego jestem zdolna"
Hej, jak spędzacie niedzielę?
Ja w domu. Dodałam rozdział 7, podoba wam się?
Czekam na wasze komentarze.

Kto jest anonimem?
Jak potoczą się losy bohaterów w Madrycie?

5komentarzy = 8 rozdział
    

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Łooo ten anonim XD
      Fajnie że wygrali <3
      1.Ludmi ? :3
      2.Nwww ale pewnie się pokłócą :cc
      Czekam na nexta <333

      Usuń
    2. Uuu cieszę, się, że pierwsza zobaczyłaś mój rozdział.
      Dziękuję, za komentarz.

      Pozdrawiam Cię.!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hejo!
      Powróciłam!
      A twój rozdział jak zawsze bossski <33
      Ten anonim...
      Nawet nie wiesz do czego jestem zdolna....ja...ja ci zmyje makijaż!!!
      Tak to sobie wyobrażam (jeżeli to Lu jest anonimem :P )
      Co się będzie działo w Madrycie???
      Wiem ale nie powiem!
      Ale możesz napisać co tam będzie tak dla pewności...;)
      A więc może darujesz mi kilka godzin rozkminy )chociaż ja wszystko wiem) i dodasz szybciutko rozdział?
      I zostałaś nominowana do LBA!!!!!!
      Buziaki :*
      Papatki
      <3

      Usuń
    2. No zajęty jest mój rozdział.
      A dziękuję, że jest boki <333
      Dziękuję za nominację, odpowiem po 8 rozdziale <3
      Dziękuję za ten długaśny komentarz.

      Pozdrawiam Cię!

      Usuń
  3. Cudowny robaczku.!
    Diescesca i Leonetta ♥
    Cudo, cudo kochana.
    Oj ten anonimek,
    to chyba Ludmila,
    ale ona jest za głupia hehe.

    No dobra, przepraszam za
    krótki komentarz, ale jestem
    zmęczona po randce z geografią.
    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daruję Ci to słowo Robaczek.
      Ja koffam twoje komentarze
      Uuu i zakochałaś się może w geografii ??? xD
      No ;*
      Pozdrawiam, i dziękuję .!

      Usuń
  4. Boki rozdzialikk czekam

    OdpowiedzUsuń
  5. Za wszystkie komentarze, bardzo wam dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń