sobota, 11 kwietnia 2015

Capitulo 6

~.~


*Ten sam dzień*


Leon

Nie wiedziałem co odpowiedzieć, na Ludmili pytanie, ale ona tak się na mnie patrzyła, a ja przesyłałem uśmiech. Jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło, tak, że nic nie odpowiedziałem dziewczynie W końcu wykrztusiłem z siebie.

-A po co takie pytanie? No ko ko kocham Cię- odpowiedziałem na wcześniejsze pytanie.
-Aha ja się tak pytam koteczku, idziemy do szkoły ?- zaproponowała Ludmila z normalnym.
-No dobrze- powiedziałem.

Gdy wracaliśmy, Ludmila się na mnie patrzyła, ja tak serio to nie wiem czy ją kocham, ja do tej szkoły się zapisałem, żeby zniszczyć Germana, a nie uganiać się za jakąś dziewuchą.


Gdy dotarliśmy, to ja z siebie coś wypowiedziałem z bardzo wielkim trudem, bo tak na dziś miałem dość Ludmili.
 
-Ludmi, ja idę do swojego, pokoju źle się czuję- udawałem, że się źle czuję i głos zmieniłem
-A to idź się połóż, ja jadę dziś do swoich rodziców- odpowiedziała z uśmiechem.

Na pożegnanie przytuliłem ją, a raczej to ona mnie. Jakoś to uczucie wygasło co było
pomiędzy mną a ją. Postanowiłem iść do pokoju, w drodze zawsze musiała jakaś foczka stać, akurat teraz była to Violetta. Patrzyła na mnie złym wzrokiem. Ale nie za bardzo się tym przejmowałem. Gdy dotarłem do pokoju, zacząłem rozmawiać z chłopakami.

- I Leoś jak ta twoja  foczka Ludmila?- zapytał Maxi.
 -Ja Cię nie rozumiem stary, w jednym dniu chwalisz się, że go kochasz a w drugim dniu już jej nie kochasz- tłumaczył Federico.
-Ale gdy ona się pytała czy chę być jej chłopakiem, to nie wiedziałem, że ona będzie decydować co mam jeść co mam pić w co mam się ubrać- wytłumaczyłem się z uśmiechem na twarzy.
-To ja się biorę stary za tą foczkę Ludmilę ona jest taka atrakcyjna!.- krzyknął Federo.
-No spoko- powiedziałem Federico.

Nic nie mam przeciwko temu, że Fede chce poderwać LudmilęMoże to jak Fede poderwie ją, to nie będzie ją to bolało jakbym z nią zerwał.

~.~ 

Violetta

Od wczoraj zaprzyjaźniłam się z taką Francescą, jest fajna. Ludmila ciągle swój czas poświęca na Leona. Troszkę mi przykro, że woli Leona ode mnie.  Dziś się umówiłam z Fran w parku, mamy porozmawiać. Ale z każdym dniem myślę o niczym innym jak Leon. No ja mu nie powiem, że go kocham czy coś w tym stylu., ale to on powinien to zrobić. Z resztą to ona ma Ludmilę i ją kocha, nie chcę tego związku in zeps.
 
Za 30 minut mam spotkanie z Fran. Francesca jest nieśmiałą dziewczyną, ma mamę która ciągle ma do niej jakieś pretensje. Mam dla niej dobrą wiadomość mój tatuś zadzwonił do dyrekcji szkoły i Fran będzie ze mną miała pokój, bardzo się cieszę, ale ona jeszcze o tym nie wie. Napisałam jej SMSa w którym miejscu  dokładnie mamy się spotkać. Bo w parku jest bardzo dużo alejek.
Postanowiłam już wyjść, gdy zamknęłam  drzwi od pomieszczenia zobaczyłam Leona,
głowę spuściłam w dół, ale z siebie wykrztusiłam.

-Hej, widziałeś Ludmilę?- zapytałam go.
-Heej. Nie pojechała do rodziców- odpowiedział.
Miał takie śliczne oczy, i tak bosko mówił.
-Ahaa- odpowiedziałam, patrząc się na Leona.

***

Cześć. <3 Co u  was słychać? No więc oto jest 6 rozdział. Mam nadzieję, że się wam podobał ;*
 

 To papateczki *_*

 

   
   

23 komentarze:

  1. Wspaniały rozdział <3
    Miło go się czytało.
    Po prostu zachwyciłaś mnie nim !!
    Leonetta <3 coraz bliżej i czekam na więcej fragmentów z tą parą ;)
    Już nie mogę się doczekać next :D z niecierpliwością na niego czekam.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heej.!
      Pierwsza jesteś <3
      Bardzo się cieszę, dzięki tobie jestem taka happy ^_^

      No to ja się zabieram do pisania :)

      Usuń
  2. cudowny. dziękuję za zaproszenie ! :)
    Violka kocha Leóna ? Yeaah XD
    Fran bd mieć z nimi pokój <3 extra
    czekam na kolejnyy ^^
    Pozdrawiam :3

    Panna Martin

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka wspaniały rozdział czekam na kolejny.
    Pozdrawiam Marcela

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne <3
    Piękne i wgl.
    Nie rozpisuję się.
    Życzę dużo weny.
    Pozdrawiam Digital!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej! Zgubiłam tego bloga, ale znalazłam!
    Dziękuję za komentarz! <3
    Rozdział - Fantastyczny!
    Leonetta!
    Czekam na więcej!
    Pozdrawiam, życzę weny!
    /Nikaś\

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Leon już chyba nie kocha Ludki :/
      Uczucie wygasło :(
      Violka to foczka, heh :D
      Vils zaprzyjaźniła się z Fran.
      Będą miały razem pokój :)
      S
      U
      P
      E
      R
      Czekam na next'a :*

      Buziaki,
      Lenka Verdas :**

      Usuń
    2. No to twój rozdział.
      Dzięki :*
      Kocham Cię <333

      Usuń
  7. Piękny rozdział :D
    Życzę weny ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jee! Nadrobiłam rozdziały! ^^
    Powiem ci, że twoje opowiadanie jest fajne! :*
    Podoba mi się styl pisania i narracja! :3
    Już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału! Jutro dodam bloga do obserwowanych! <3
    Pozdrawiam, weny życzę i czekam na next! :3
    Przy okazji zachęcam do przesłuchania nagrania mojego zespołu: https://www.youtube.com/watch?v=QobGb5tdlIA :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Heejo :D
    Przepraszam, że taka spóźniona, ale nie miałam dostępu do kompa :(
    Ale już jestem i rozdział jak zawsze cudowny ;)
    Leoś taki przestraszony nie wie co odpowiedzieć xD
    Jestem ciekawa czy Lu nadal jest w nim tak zakochana czy dla niej też to uczucie wygasło...hm...ale w sumie w Leonie nie da się odkochać :D
    Feder bierze się do pracy nad Lu :D
    Violka zaprzyjaźniła się z Fran <3
    Ale biedna nadal nie może wyrzucić z głowy Leośka...
    Oczywiście rozdział BARDZO mi się podobał <3
    Naprawdę świetny ;)
    Kocham <3
    Buziaki :**
    <33

    ~nieogarniająca~DomciaVerdas~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no czekałam na twój komek :)
      Dziękuję <33333333333333333333333

      Usuń
  10. Hejo! Jestem nową czytelniczką twojego bloga. Baaaardzo podoba mi się ta historia. Czekam na next
    Koffam te opowiadania <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3

    OdpowiedzUsuń