sobota, 3 stycznia 2015

Postacie & Prolog

Hej, co porabiacie? Ja słucham muzyki i piszę posta, u mnie na blogu się trochę działo. Więc nie będzie tego opowiadania o Diecesce, ponieważ nie mam na to weny. Rozdział zostaną nie będę ich usuwać. To będą opowiadanka o Leonettcie♥ Myślę, że będą lepsze od tamtych.
Więc oto opis postaci.

 ~.~

Violetta Castillo, to dziewczyna o bardzo trudnym charakterze.
Jest mądra, najładniejsza dziewczyna w szkole, każdy chłopak chciałby się z nią spotkać. Nigdy nie miała prawdziwego chłopaka. Wychowuje ją bogaty ojciec, matka dziewczyny nie żyje od 15 lat.
Violetta ma 17 lat i uczy się w najlepszej szkole w mieście. 


Leon Verdas pochodzi z Meksyku. Mieszkał tam z mamą, tatą i siostrą. Kiedy ojciec chłopaka popełnia samobójstwo. Chłopak o wszystko obwinia Germana Castillo- pracodawcę ojca. Leon postanawia się zemścić, wykorzystując do tego pewną osobę. Dzięki stypendium dostanie się do tej samej szkoły, co Violetta. Leon broni słabszych. 

***

Prolog:

Ona:
Piękna, nic po za jej wyglądem się nie liczy, tancerka, oschła, często bywa chamska.

On:
Przystojny, pomocny, nie lubi bogaczy, zabawny.

***

8 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać jedynki! :*
    Czekam z niecierpliwością :3
    Buziaki :)

    Van ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę się doczekać następnego rozdziału i dziękuje, że do mnie wpadła

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie viola i leonetta

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością na next
    ' Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko <3
    Ale się zapowiada.!!!
    Samobójstwo O.o
    Będzie się działo . XD
    Dopiero co odkryłam twojego bloga .
    Ale po tym co przeczytałam zakochałam się.
    Strasznie mnie zaciekawiłaś .
    Od teraz jestem stałą czytelnika .
    Z niecierpliwością czekam na rozdział 1 ;*

    XOXO
    Madzia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no robaczku.!
    Bardzo ładnie Ci to wyszło :)
    Czekam na rozdziały.! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. uuuu czekam na rozdział :) Zapraszam na nowego bloga :) http://leon-vilu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie ❤❤❤
    Szkoda, że nie kończysz Ale cieszę się że tworzysz dalej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń