sobota, 8 listopada 2014

Rozdział 4

~Diego~

Później zadzwoniłem do Francesci. Dzięki Leonkowi mam numer do mojego kotka. Jest połączenie. W końcu odebrała:
-Słucham.
-Czy dodzwoniłem się do mojego kotka.
-Diego.! Kurde nie nie jestem twoim kotkiem. Skąd masz mój numer?
-Ma się te znajomości.
-No to pa.
-Kotku, nie rozłączaj się.!
-Coś jeszcze?
-Próba dziś o 20.00 w sali od muzyki.

No i się rozłączyła, ale i tak przyjdzie. Ja to wiem.! 

*ten sam dzień, 19.59*

  Już myślałem, że moja ślicznotka nie przyjdzie. Gdy stanęła w drzwiach oniemiałem z wrażenia. Wyglądała ślicznie, zresztą jak zawsze. We włosach miała swoją śliczną bandamkę. Oczywiście ślicznie pachniała, wyczułem że są to perfumy ode mnie. Bardzo mnie to ucieszyło.

W końcu zrozumiałem, że od kilku minut patrze się na nią. Wyglądała na lekko zmieszaną. Stała w progu, nagle niepewnym krokiem weszła do środka. Położyła torebkę i wyjęła z niej *partyturę.

W pomieszczeniu panowała cisza, kurde Diego, dlaczego nic nie mówisz? Ciągle zadawałem sobie to samo pytanie.  Z myślenia wyrwało mnie pytanie od Fran:
-Zagrasz, a ja zaśpiewam?
-Emmm, a no tak.
-Es el amor lo que
Arrancó, el dolor
Es mi valor, la
Fuerza el corazón
Lo que cambió
Y estoy  , estoy
mejor.
Por ti

Por mi- zaśpiewała
*10 minut później*
Zapytałem Fran:
-Kotku, tą piosenkę śpiewamy?
-Co? Aaa, przepraszam zamyśliłam się, taak tą śpiewamy. W domu ułożyłam tekst. Na następną próbę przyniosę.
-Okey, aaa to kiedy się kiciu spotkamy?
-Jaka kiciu?! Za tydzień u Cb?  
-No, oczywiście!
-Muszę już iść. Pa.!
-Zaczekaj. !
Francesca pobiegła, zatrzymałem ją:
-Ej, podwiozę Cię, nie będziesz się w nocy po mieście szwendała.
-Nie! Przejdę się.
-Wsiadaj lub ja Ci pomogę.
-Nie idę pieszo do domu.
 Wziąłem ją na ręce i wsadziłem ją do samochodu.
Ona, później zamilkła.
-Gdzie mieszkasz?
-Jaa, o tu.
-Okey.
Nasze usta zbliżyły się do siebie, czułem się dobrze, i pocałowałem ją. Francesca szybko wysiadła z samochodu. A ja pojechałem do domu.
-----------------

Hej, podobał się rozdział?
Starałam się. I teraz pytania:

1. Co Francesca zrobi?
2. Czy Diego poczuje coś do Fran? 

*nuty

 


13 komentarzy:

  1. ojej
    1.) zrozumie, że go kocha <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny rozdział.!
    Pocałowali się *-*
    Zgubi się xDDD
    No, oczywiście.
    Robaczku pisz kolejny rozdział.!
    Wiem, że mnie zabijesz za to *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski rozdział. Bardzo mały rozdział, Pisz kolejny, /pwinnaś mnie znać
    1. Zakocha się
    2. poczuje piczuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski pisz kolejny

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo <3333
    1. Zakocha się. + 2.Tak = Żyją długo i szczęśliwie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wspaniały rozdział
      Diecesca coraz bliżej <3
      1 Zrozumie w końcu ze go kocha
      2 Taak <3

      Usuń
  7. Ojejku *-* Pocałowali się O.o !
    Rozdział super ^^
    1.Nwww ;D Zacznie chodzić z Diego ? ?? ? ? ? ? ?
    2.Tagggg :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski rozdział!!
    Diego zdrabnia jej imię,kicia,mrr...
    1. Co zrobi Fran??Ma filozoficzna mądrość podpowiada mi że będzie zastanawiała się o tym pocałunku...i BUM!Nagle uderzy ją auto i będzie miała amnezje,później Diego jej ściemni że jest jej chłopakiem...nie no,to tylko taka moja mądrość przez on :P
    Tak naprawdę to nie mam pojęcia co zrobi ale w twoim wydaniu to będzie wspaniałe.
    2.Tak-nie będę się rozpisywać bo nie mam weny i nie chce ci ryć mózgu...heh :D
    Papatki

    ~nieogarniająca~DomciaVerdas~

    OdpowiedzUsuń
  9. Kinia, dawaj rozdział, bo jak nie to Cię zjem żelku

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę doczekać się nexta !
    1.Tak
    2.Tak !!!!+zapraszam do siebie na nexta !

    OdpowiedzUsuń