niedziela, 26 października 2014

Nominacja :*

Witajcie, jak się macie? Ja bardzo dobrze, ale na dworze zimno. Przepraszam, że nie dodawałam rozdziałów, ale nie miałam czasu. W następnym tygodniu powinnam  coś dodać. Zależy od was. No to nominacja, zostałam nominowana, przez moją Marlenę <3

A oto pytanka:

1. Od kiedy V-lover?
Ja od pierwszego odcinka <3

2. Kto jest twoim mężem?
Moim: Diego, Leoś, Rugg

3. Do której klasy chodzisz? 
Ja do 4

4. Masz gg? Jeśli tak to dasz numer?
Tak, mam i dam: 50803145 :)

5. Z jakiego jesteś województwa?
świętokrzyskie

6. Jaka jest twoja ulubiona piosenka? 


7. Co cenisz u innych ludzi?
Szczerość, ufność, nwm co jeszcze.

8. Czy czytasz moje beznadziejne opowiadanie?
Po 1 nie jest beznadziejne, kocham :)

9. Podoba Ci się mój wygląd blogacza?
No prześliczny :***

No to koniec pytań od Marleny, teraz moje pytania:

1. Laptop vs komputer
2. Miałaś/eś bloga na pingerze?
3. Ile masz lat?
4. Daj gifa.
5. Daj ulubioną focię.
6.Jaką parę lubisz najbardziej?
7. Kto jest twoim mężem?
8. Jaki jest twój ulubiony blog?

Do moich pytań nominuję:


Macie tu jeszcze na pożegnanie  focię  mojej Diecesci <3




10 komentarzy:

  1. Gratuluję i dziękuję za nominację <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji ode mnie :***
    Fajne odpowiedzi.
    Dzięki za nominację ;****

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki nominacji !! Zapraszam na mój pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje nominacji!!!Bardzo się cieszę że mogłam chociaż troszkę dowiedzieć się czegoś o tobie :D Dziękuje bardzo za nominację kochana!!!!!Nawet nie wiesz jak się cieszę!!Nigdy nie byłam na twoim blogu ale teraz chętnie przeczytam rozdziały
    całuski

    OdpowiedzUsuń