sobota, 22 listopada 2014

Rozdział 5

~Francesca~
Gdy wysiadłam z samochodu, czułam motylki w brzuchu. Przed oczami miałam ten moment, kiedy nasze usta się do siebie zbliżały. Do domu dotarłam pieszo. Było już późno. 
Nacisnęłam klamkę od drzwi i zobaczyłam, że w salonie jest zaświecone światło. W fotelu siedziała Olga, cała roztrzęsiona, płakała, a w okół niej było dużo chusteczek.
-Kochanie no nareszcie wróciłaś, myślałam że coś się złego stało- powiedziała szlochając Olga.
-Olguś, co się stało?- podeszłam i przytuliłam ciotkę.
-No, booo Ramallo wyjechał i zostawił mnie- po tych słowach zaczęła płakać, to było nie do opanowania.
-Olgitko, nie przejmuj się, a teraz idź spać, no bo kto za Ciebie pójdzie jutro do pracy?- zaczęłam jej tłumaczyć.

Odprowadziłam ją do sypialni, ale nadal słyszałam jej płacz.
Poszłam do łazienki i wzięłam szybki prysznic. Gdy wyszłam z łazienki, położyłam się na łóżku.
Ciągle myślałam o tym całym pocałunku z Diego.
Ale w końcu usnęłam.
**Rano
Wstałam i ubrałam się w niebieską bluzkę z ptakami i granatową spódnicę ,a do tego ciemne trampki, a na głowę jako opaskę założyłam bandamkę. Zjadłam śniadanie i przytuliłam Olgę.
 W szkole, moją pierwszą lekcją była nauka grania na pianinie, jak ja nienawidzę tej kobiety, która nas uczy. Nie widziałam nigdzie Diego, ale pod koniec lekcji przyszedł. Pani była wkurzona, że na koniec lekcji przepytała go. Oczywiście Diego nie był przygotowany i dostał jedynkę, ale i tak się tym nie przejął, tylko podszedł i usiadł obok mnie.
Na przerwie Diego złapał mnie za rękę:
-Ejj! Zaczekaj! Podobał Ci się pocałunek?
-Nooo, muszę iść do Violi, później ci odpowiem.
W szkole, skończyła się ostatnia lekcja.
Diego napisał do mnie SMSa:
-Kotku, kocham Cię. Podobał Ci się nasz pocałunek?
Nie wiedziałam co mu odpisać w końcu napisałam:
-Noo ten pocałunek nie był najgorszy.
Czułam się jakoś dziwnie, chyba się zakochałam, zobaczyłam Violę:
-Violuś chyba się zakochałam!
-Ejj, gratuluję, w kim się zabujałaś?-
-W Diego.
Mina Violetty była przerażająca. 
 -Ale przecież go nie lubiłaś, ale gratuluję ja też się zakochałam.
-No ale teraz go pokochałam, w kim się zakochałaś?
-Ja w Leonie koledze Diega.
-Uuuu, też Ci gratuluję. Muszę już iść do mojej cioci chłopak ją zostawił, i wiesz ciągle płacze. Pa!
-No papa!
Poszłam do domu, ciągle myślałam o tym, że się zakochałam. W domu Olga była smutna.  Pociezałam ją, a ona poszła na ważne spotkanie.


*10 minut później*

Zaczęłam komponować piosenkę, nagle ktoś zadzwonił do drzwi, trochę się bałam Otworzyłam a to był Diego:
-Cześć kotku, czytałem twoją wiadomość , i zerwałem z moją starą laską. Czy chcesz być moją dziewczyną?
-Hej, w co ty się ubrałeś? No muszę się zdecydować.
Wejdź do środka.
Diego był ubrany prześmiesznie.
Usiedliśmy na kanapie i zapytałam go:
-Diego chcesz coś do picia?
-Poproszę szklankę soku
-Okey.
Poszłam do kuchni i przygotowałam sok.
Diego mnie przytulił, a ja mu powiedziałam:
-Diego, bardzo Cię kocham.
-Oj mój kotku, ja Ciebie też.
Diego mnie przytulił i pocałował w usta. Po chwili  ktoś nacisnął klamkę...

***
Cześć, co tam u was?
U mnie dobrze, przepraszam, że długo nie było posta, ale trochę nie było weny. Jak widzicie już jest Diecesca. Cieszycie się? Zmieniłam wygląd, podoba się?
 
 I pytania:
 
Kto przyszedł?
 
Ile czasu zostało Fran i Diego na ułożenie piosenki?
 
 
 

13 komentarzy:

  1. Hejka!!
    Wspaniały rozdziałik!!!
    Kocham <3
    Dicesca!!
    Nareszcie :*
    Nie mogę doczekać się next!!
    Błagam dodaj szybciutko kolejny bo nie mogę się doczekać !!
    Papatki :*
    Ps:Pierwsza po raz pierwszy na twoim blogu!!

    ~nieogarniająca~DomciaVerdas~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci :*
      Twoje rozdziały też są wspaniałe.

      Usuń
  2. Piękny rozdzialik.Cudnie piszesz :* Diecesca! Pięknie i słodko :* :*

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, boski rozdział. O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję za komentarz, nie tyko ten ale inne też.
      Pozdrawiam Kinia ;*

      Usuń
  4. Diecesce na reszcie dałaś, kiedy rozdział????
    Bo umieram z ciekawości do będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu DIECESCA!!!!!!
    Wspaniały rozdział :D
    I wygląd prześliczny <3
    Czekam na next <33
    Besos<3333

    OdpowiedzUsuń
  6. Megaaa.!!!!! *O*
    Diecesca <3 :* W końcu <3
    Diego w tym stroju mnie rozwala XD nie wiem czemu XD
    1 . Nwww Może Olgita XD Albo Violka XD
    2.Pewnie mało :cc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisac że masz boski wygląd *O* I ten nagłówek *.* Jak ty to robisz ;oo

      Usuń
  7. Hejka **
    Cudny rozdzialik
    Wreszcie diecesca
    kocham <3
    Piękny wyglad :*
    1.) Nwm... może olga
    2.) od nie dawna czytam twoje opki, więc nie wiem o co chodzi <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny rozdział <333
    A wygląd śliczny tak samo jak sesje Lodo i Diego :*
    Fedemiła Forever

    OdpowiedzUsuń
  9. No nareszcie jest Diecesca.!
    Czekałam na tą parę aż
    4 rozdziały.
    Biedna Olgitka, oby Ramallo wrócił.
    Bosz, ale Violka ma minę hehe.
    Diego, jaki on uroczy.
    Olga przyszła.
    Zostało im mało czasu.

    Kochaniutki robaczku czekam na next'a

    OdpowiedzUsuń