sobota, 11 października 2014

Rozdział 3

Zapraszam! 
~♥~
Diego
Właśnie wróciłem ze sklepu , i kupiłem sobie perfumę, a mojej ślicznotce Fran kupiłem także. Musiałem się przed spotkaniem ogarnąć. Dzwoni do mnie Ludmila:
-Cześć Dieguś!- krzyknęła blondynka
-Heej- powiedziałem 
-Idziemy do kina?- spytała Ludmila
-Wiesz, mam plany, idę do Leona, wiesz zerwał znów z jakąś dziewczyną, i teraz smutny jest- powiedziałem
-No to pa! Ludmila rozłącza się, ahh!- krzyknęła Ludmila 
Ona się rozłączyła a ja pójdę się ogarnąć.

Francesca
~♥~
No dziś się spotykam z tym palantem. Ubrałam się w to:
Poszłam do sali od muzyki i czekałam na Diego.
Przyszedł:
-Cześć kotku, ślicznie wyglądasz, no i przyjmij oto ten prezent- powiedział Diego
-Hej, dziękuję. No o czym ma być ta piosenka?-spytała
-O czym chcesz, ja mam już ułożone słowa piosenki, chcesz posłuchać?- spytałem
-Okey- powiedziałam
-Es el amor lo que
Arrancó, el dolor
Es mi valor, la 
Fuerza el corazón 
Lo que cambió
Y estoy  mejor, estoy
mejor.
Por ti
Por mi- zaśpiewał. 

-Podoba mi się, dokończmy słowa i będzie ładnie- powiedziałam radosna
-Okey, kotku, może jutro o   20 będzie próba?- spytał brunet
-Tak.
Przytuliliśmy się i Diego tak dziwnie do moich ust się przybliżał.
-Ejj, przestań! Zostaw mnie!-krzyknęłam
-Papa kotku- powiedział Diego.
Byłam wkurzona na Diego i miałam go lubić. Poszłam do domu.
Diego
~♥~
No było tak blisko, i byśmy się pocałowali. Podeszła do mnie Ludmila:
-Dieguś idziemy gdzieś?- spytała blondynka
-Nie, idę do chorej cioci, ma ona straszną wysypkę, leki muszę jej kupić. Pa!-krzyknąłem do Ludmily
-Diego, przez Ciebie zmarszczki mi się robią i krosty wyskakują.
Ludmila odeszła, nareszcie. Ale śmiałem się z mojej tępej Lud. Później zadzwoniłem do...

Koniec!

Do kogo zadzwonił Diego?
Co się stanie?

Hej, podobał się rozdział?


5 komentarzy:

  1. Jakie to wszystko urocze.!
    Dieguś i jego piosenka <3

    Kinia, pisz szybko następny.

    Wszystkiego najlepszego.!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski rozdziałek !!! czekam na nexta !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybacz, że wpadłam dopiero teraz, ale miałam dużo na głowie
    Przed chwilą przeczytałam opowiadanie i bardzo mi się podoba
    Dieguś tak odrzuca i oszukuje Lu
    W głowie ma tylko Fran
    Ale ona jeszcze nie chce z nim być
    Oby to się szybko zmieniło
    Rozdział jest cudowny a ty piszesz naprawdę dobrze
    Nie mogę doczekać się nexta
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Kingo XDDDDD Znam cie z Pinga <333 Hahah XD Boski opek <333 Przeczytałam wszystkie i czekam na więcej ^^ :* Do kogo on zadzwoni ? DP Fran chyba XD Dawaj tego nexta.!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział <3
    Diego nie ładnie tak oszukiwać Ludmi!
    "Kotek"... Diego to potrafi ;)
    Ciekawe jak będzie ją nazywać, gdy będą razem???
    Zgaduję, że zadzwoni albo do Fran albo do Leóna :)
    Czekam na next :)
    Zapro do Siebie: http://violettaodnowa.blogspot.com/
    Pozdro<3
    weny <3

    OdpowiedzUsuń