sobota, 27 września 2014

~Rozdział 1~


~♥~
 
-Francesco! Wstawaj! - woła Olga
-No jeszcze 5 minut!- krzyknęłam.
Te 5 minut przeleżałam. A później poszłam się ogarnąć.
Ubrałam się w to:
Później zjadłam śniadanie, pocałowałam Olgę w policzek i poszłam do szkoły.
Dziś mój pierwszy dzień w liceum, nikogo tam praktycznie nie znam. 
  Gdy byłam już na miejscu. To było tam tak ślicznie. Dyrektor liceum przywitał nowych uczniów. I oglądaliśmy różne klasy. Podobało mi się tam.
Gdy szłam wpadłam na jakąś dziewczynę:
 -Sorry!- powiedziałam
-Nie przejmuj się mną. A tak w ogóle jestem Violetta. Jestem tu już 2 rok. A ty jesteś tu nowa?- spytała Violetta
-Tak jestem tu nowa. Dobra muszę kończyć tą rozmowę. Może jutro się spotkamy?- spytałam.
- Okey!- krzyknęła Violetta.
~♥~

Diego
 No jestem tu już 2 rok. Gdy chodziłem po liceum, oglądałem nowe piękności.
Było dużo dziewczyn, najwięcej kujonek. Ale zobaczyłem mojego kumpla Leona:
-No siema!- krzyknąłem
-Hej- powiedział Leon
- No co tam u Ciebie, może znalazłeś dziewczynę?- spytałem
-No mam nawet 2, pierwsza to Violetta, a druga to Naty- powiedział Leon
-Co!? Ty i dziewczyny! Ja to jestem  z Ludmilą, ale powiem Ci coś : Nie kocham jej.Tylko nie mów nikomu- powiedziałem.
-No to chłopie zerwij z nią. Ja już zerwałem z 20 dziewczynami. Dobra idę Nara!- krzyknął na pożegnanie Leon.

Leon poszedł a ja oglądałem się za dziewczynami. Na szczęście nie widziałem Ludmily. Z daleka zobaczyłem ślicznotkę, no  ja oczywiście podszedłem do niej:
  -Cześć, ślicznotko wolna jesteś? No i jak masz na imię?- zagadnąłem.
-Hej, jestem Francesca. No a co cie to obchodzi palancie!?- krzyknęła oburzona Francesca.
- No nie złość się kotku, do jutra!- krzyknąłem.
- Jakie kotku?!- krzyknęła Francesca

~♥~
Francesca

Co za palant się mnie uczepił. Poszłam do domu, bo pewnie Olga się niecierpliwi. Gdy byłam już w nim zjadłam kolację. I poszłam do swojego pokoju. Ciągle myślałam o tym całym "Palancie". Ale zobaczę co będzie dalej...♥
~♥~

Hej, Co tam?
Podobał się rozdział 1?
Chcecie kolejny?
    
Do następnej notki!

6 komentarzy:

  1. Batdzo ,i się podoba. Czekam na rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  2. *u* Dieguś jaki podrywacz.! :*
    Wspaniały rozdzialik, pisz szybko następny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Beznadziejny. Tak trochę szczerze Kiniu.Pamiętasz grdy ja pisałam opki (to ja Ewka z nikol101_ :D ) Sorka ale taka jest prawda ;c Popracuj trochę nad słownictwem i dodaj więcej dialogów bo jak narazie ja ledwo co to przeczytałam >.< Sorka że tak cię pojechałam miśku :*
    /ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, łatwo jest krytykować.
      Nikt, przecież nie jest tu jakimś sławnym pisarzem, co ma jakąś sławę.
      To jest młoda dziewczyna, chodzi do 4 klasy, więc jeszcze za bardzo się nie zna. Założyła bloga, żeby popracować nad pisownią i wgl., a ty ją krytykujesz. Ja mam do niej szacunek i podziwiam ją, że chce coś robić, ćwiczyć.

      A jeśli lubisz tak krytykować, to weź już idź krytykować inne blogi, a nie uczepiłaś się młodej osóbki.

      A, jeśli chodzi o rozdział, to jest wspaniały. Podziwiam Cię :*

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba. A ty ewa jeśli taka mądra to załóż sobie sama takiego bloga na blogposcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń