niedziela, 21 września 2014

Opis postaci i prolog.

Cześć.
Co tam?
U mnie fajnie. Chciałam wam dać do mnie kontakt:
GG: 50803145 - zapraszajcie!
Ask: http://ask.fm/vilu159951 - pytacie! 
Dziękuję za te 7 komentarzy, dla mnie to coś. Zapraszam was na bloga:
http://leonetta0951.blogspot.com/
***
Opis postaci:


~♥~



Francesca, ma 18 lat.
Chodzi do normalnej szkoły. 
Jest brunetką o brązowych oczach.
Zawsze mówi to co myśli.




~♥~


Diego, ma 19 lat.
Chodzi do tej samej szkoły co Francesca.
Ma dziewczynę Ludmilę.
Jest pewny siebie.
To brunet o brązowych oczach.




No to mój opis postaci. 
Podobał wam się?


Teraz prolog.

~♥~

Francesca:
Francesca jest dziewczyną, która mówi to co myśli. Nie ma rodziców. Jej tata umarł gdy miała 5 lat, a jej mama umarła przy porodzie. Francescę wychowywała ją ciocia Olga.  Dziewczyna tęskni za rodzicami.
Nie zna Diego.  Jej najlepszą przyjaciółką jest Violetta.


~♥~

Diego:

Diego jest popularnym chłopakiem w szkole. Ma dziewczynę Ludmilę. To najpopularniejsza para w szkole. Diego rodzice są w Madrycie.
Jest pewny siebie. Jego najlepszym kolegą jest Leon. Nie lubi chodzić do szkoły.  Chodzi do szkoły jak mu się podoba.

I co podoba się, chcecie czytać?

Łapcie fotę:


Papa ;*

5 komentarzy:

  1. Kochana, świetny prolog.
    oczywiście będę czytała.
    Pisz szybko rozdział.!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne opisy :) Będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będę czytać
    Pozdrawiam i czekam na rozdział
    Fedemila Forever

    OdpowiedzUsuń